Zacatecnicke dotazy v C

Pátek Prosinec 18 00:59:14 CET 2015

On 17 Dec 2015 at 23:05, Jan Waclawek wrote:

> [...]
> header-neheader, plus prilepi svoje kniznice (tie mimochodom vzdy
> preklada, ak sa nemylim, co tiez nie je prilis obvykle). V "normalnych"
> IDE rucne vyklikate akysi strom zdrojovych suborov a to IDE znova urobi
> nejaky magic podla nejakych svojich obvykle obskurnych a nedokumentovanych
> postupov. Dalej normalni ludia si napisu ten prikazovy riadok sami,
> obvykle za pomoci make. No a potom existuje skupina militantnych *nixakov,
> ktori pouzivaju generatory makefile typu automake, kde sa ten zoznam znova
> vytvara pomocou magicu, mozno lepsie dokumentovaneho ako u tych IDE.
Ono klicove bude to "Arduino". Co tam se deje nez se z .ino stane .hex bych radsi
ani nevedel, lip bych spal :-)
Arduino pred kompilaci tvuj zdrojak jeste mohutne opecuje, prida include, dopredne
deklarace a tak, podle vlastniho uvazeni.

> Zhruba ano.
Tak.
Ale beznym uzivatelskym pristupem je srozumitelnejsi si to myslet jako ze obvykle se
<> includujou systemove veci a "" moje lokalni.

> No dajte. Pripadne na nejakom inom fore (menovite uzone), bo na hw-list je
> toto tak trocha OT.

Za me klidne taky tady (nebo se Pavle ptej i soukrome).
Nakonec se to vlastne tyka taky nejakyho HW, i kdyz teda zrovna Arduino, ts ts ...
A kdyztak muzeme pro sich preznacit na [OT] ;-)

David Obdrzalek