Re: bazar elektrosoučástek

Čtvrtek Prosinec 17 11:56:09 CET 2015

Já to mám vyřešené přes "malé napětí baterie". Píšou tam že pokud je
povolené wifi, telefon ve vypnutém stavu přenáší data (polohu pokud je
to povolené a aktualizace aplikací). Pokud je malé napětí baterie,
datové přenosy se zakážou. Tak jsem si nastavil že mi to malé napětí
baterie hlásí při 90% nabití. Ale ty přenosy, kde se telefon ohlásí
operátorovi (možná jednou za půl hodiny nebo když se dostane do dosahu
jiné buňky) jsou hodně krátké a navíc mají nějak definovaný komunikační
protokol, nevěřím že by se tam vůbec dalo přenášet něco navíc.
Anděl