OT: Samovolne spousteni Win10

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Prosinec 17 10:38:17 CET 2015

Kolegovi se zase po instalaci Windows 10 na 3 domácí počítače (stejné
konfigurace) přestaly zapínat. Prostě je nemohl zapnout, tak tipoval
zdroj. Zdroje jsme vyndali otestovali a jedou. Vrátil je a zapnout jdou.
Pomůže vytažení ze sítě a zapnutí. Tipuju na nějaký "hlubší a lepší"
úsporný režim, který jeho 2 roky starý zdroj nebo deska nezvládá.

Martin Hanek