Re: Přehrávač z cloudu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Prosinec 17 10:26:16 CET 2015

Ještě mě napadá - na jakém FS máte ty data?

Já to mám na Ext3/4 (teď nevím) a tam to funguje. kdysi jsem to měl na
externím disku FAT32/NTFS a tam to pochopitelně nefungovalo - resp občas
jsem musel udělat reload databáze.

Ještě k těm titulkám - vzpomněl jsem si, na začátku se  jsem zjistil, že
titulky musí mít naprosto stejný název souboru (před tečkou) jako
přehrávané video. Pak jsou titulky normálně použitelné. Teď dělám
přejmenování automaticky, tak jsem si to ani neuvědomil.

Petr