Re: Přehrávač z cloudu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Prosinec 17 00:31:50 CET 2015

Zdravim,
pouzivam taky RPI2 + Kodi (novejsi verze OpenElec) + 2x USB disk
predtim jsem mel klasicke RPI a to bylo nasdilene pres net, takze jsem
mohl koukat/poslouchat treba na tabletu/mobilu v posteli ...
na RPI2 jsem to jeste nerozbehal (nemate nekdo nahodou k prodeji trochu
casu?) - ale nahravani z PC na RPI2 disky funguje.

   Sam