Re: Přehrávač z cloudu

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Středa Prosinec 16 21:47:08 CET 2015

Tez pouzivam miniDLNA s TV Samsung.

U starsi TV nejde u nekterych filmu pretacet. Zalezelo to asi na
velikosti filmu. Kdyz jsem  si s tim zkousel a film, kde pretaceni
nefungovalo zkratil treba na polovinu, tak uz pretaceni fungovalo. U
novejsi TV s tim problem neni.

Titulky (*.srt) funguji.

Nacteni novych veci dela automaticky. nekdy mu to trva dele. Lze vynutit
startem s parametrem -R.

J.S.