bazar elektrosoučástek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 16 17:28:13 CET 2015

Mobil s windows náhodou mám jako náhradu letitého androidu a můžu říct, že
špehuje... úplně stejně jako android. Jenom strašně moc otravuje, že buď
sledování povolíte a co potřebujete pojede, nebo nepovolíte a nepojede - to
u androidu takhle okaté nebylo. Taky kamera dělá každou chvilku fotku a
podle ní upravuje jas displeje.

Mám na to skládací futrál (futrálů mám nakonec víc různých, protože jsem to
chtěl co nejdřív a objednal 3), takže když je zavřený, vidím půlku displeje
a přední kamera je slepá, zadní je oslepená tím že leží na stole, no a
mikrák, ten prostě špehuje furt. Je mi jasné, že jak s ním pohnu, udělá si
fotečku, převod řeči na text nic nežere - potřebuje výkon arduina - viz
Xerox+IBM a rok 1972 (jenom se z toho uměle dělá velká věda aby to lidi
nevěděli), co nadělám, když nic jiného není a do práce to potřebuju.

V hledáčku jsme tady stejně všichni, protože lidi co ví jak co funguje, jsou
režimu vždycky nebezpečný. Fakt s tím nenaděláme nic a bude to jenom horší.

Před asi 10 lety jsem 2 roky byl taky trochu v hledáčku, dozvěděl jsem se to
až ex post od poradce Klause. Takže všichni tady jste byli nejspíš
prolustrovaní taky.

Nikdy nevíte, kdy a kvůli čemu budete v hledáčku - fakt se stačí kvůli jiným
zájmům s někým párkrát potkat.