ocel+mdf 2

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Středa Prosinec 16 08:11:33 CET 2015

Hezká idea,

měl bych k ní jednu poznámku a dotaz - ja se zařídí, aby takto vzniklé desky
byly rovné a nebyly zkroucené, a nekroutili se dlouhodě změnama teploty a
vlhkosti?

Ten 8mm hliník se nejspíše bude řezat nebo frézovat a pokud nebude vyloženě
dobouchanej, tak bude rovnej, nebo alespoň nebude mít snahu se kroutit.

1mm železné plechy budou všechno jiné než rovné, ať už stříhané nebo řezané
třeba laserem. A to MDF je nevyrovná. Možné řešení by  bylo to při lepení
stáhnout to mezi dvě rovné desky pod lisem. Ale tady se mi zdá, pokud lis a
ostatní není doma, že se trošku ztrácí výhoda nižší ceny.

Tomáš OK2MTM