Re: predlženie osky od točivého potenciometra

Juro mail na onicom.sk
Středa Prosinec 16 00:33:50 CET 2015

Pekný deň prajem

Ďakujem  za  rady,  chcel som hlavne už hotové riešenie. Ale asi je na
trhu  diera...  Asi  fakt  len  kúpiť 0,5cm tyčinku a káblovú spojku -
snáď sú v predaji an na 0,5 kábel ... -)
Tak nech sa darí ...
najlepšie je hľadať: skrutkovacie spojky
Juro PO