Kabel na fasade a zatepleni

Pondělí Prosinec 14 21:42:43 CET 2015

Polystyrén toho unese hodně, většinou není potřeba něco šroubovat skrz.
Jen to chce uchytit víc do plochy. Krabice pro vypínače jsem normálně
zastříknul pěnou, do 20 cm polystyrénu jsem kotvil i držáky pro okap a
pro hromosvod. Polystyrén se hodně zpevní natažením lepidla a perlinky.
Jen je potřeba si pamatovat. kde ta lať byla :-)

http://vaelektronik.cz/dum/original/polyst_drzak1.html
Tady jsem polystyrén lepil na OSB desku a do něj jsem pak zapěnil latě,
na které se pak šroubovaly palubky.
http://vaelektronik.cz/dum/original/trojuh1.html
http://vaelektronik.cz/dum/original/palub1.html

Když jsem dodatečně tahal kabely po podlaze pod polystyrénem, přimáznul
jsem je k podkladu (IPA) stavebním lepidlem. Teplo se bude lépe přenášet
do země.

Anděl