Re: bazar elektrosoučástek

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Prosinec 14 20:11:19 CET 2015

Dne 14.12.2015 v 19:19 hwnews na cncnet.info napsal(a):
> Jen poznamka k te me predstave o vytezovani dat. Sedim v oddeleni, ktere
> kazdy mesic zajistuje prenosy nekolika TB dat tech nejcennejsich
> korporatnich DB a veskerych prislusnych komunikaci.... Tak mi tak nejak
> prijde usmevne se pachtit za nejakym ziskavani tech tajnych dat a
> profilu, kdyz je resenim si to rovnou koupit. U pripadneho nespokojeneho
> zamestnance.

Dobrý den,

stále si nerozumíme. Vy pracujete se strukturovanými daty, které Vám
subjekty, jichž se ty údaje týkají, poskytly dobrovolně, s vědomím s tím
spojeného rizika a s nějakou zárukou bezpečnosti. Korporátní data, o
kterých mluvíte, však zpravidla nejsou užitečná, pokud potřebujete
získat seznam potenciálních nevěrných manželů pracujících ve španělské
státní správě vhodný pro přípravu vydírání.

Já se bavím o datech, která byla o osobách, jichž se týkají, získána bez
jejich explicitního souhlasu a zpravidla i bez jejich vědomí.

jf