Re: bazar elektrosoučástek

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Prosinec 14 18:27:09 CET 2015

Dne 14.12.2015 v 18:13 ZU1234 napsal(a):
> Nerad o sobě roztrubuji co nemusím.
> Ale chybí mi představivost k tomu abych se začal bát se přihlásit na FB.
> V čem je to horší než v běžném prostředí?

Dobrý den,

když v hospodě řeknete, že XY je magor, do druhého dne o tom půlka
zúčastněných neví a za měsíc se na to zapomene úplně. Když si totéž
napíšete do svého deníčku, dozví se o tom jen ten, kdo si dá práci s
jeho přečtením. Když to napíšete do svého fejsbůčku, už se Vám to nikdy
nepodaří vzít zpět. V tom se digitální prostředí liší od toho, v čem
vyrůstaly generace našich předchůdců i my, co už jim procházejí
agrotechnické lhůty :-)
Digitální technologie nezapomínají a jednou vyřčené slovo už nelze vzít
zpět.

jf