RS232/Ethernet prevodniky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 14 18:09:00 CET 2015

Ci som videl spolahlivy VSP? Ano, aj ked nie s eth, ale to je fuk, trebars na USB tiez "vznikaju" a "zanikaju" zariadenia, stracaju sa (ba niekedy aj "vznikaju") data atd.

> Má ta dobøe napsaná aplikace poèítat s tím, ¾e sériový port zmizí? Má to
> hlásit? Nebo ne? [... telefon mi zhltol zvysok citatu sorry]

Na toto viete odpovedat lepsie nez ja, pan kolega, tak prosim nerobte si zo mna srandu. Co vari klasicky kabel sa neda vytiahnut? Vari ste nikdy nepouzili modem v jeho mnohych inkarnaciach (vytacany, ano-a-ne-autoreliable, pevnolinkovy)? Neriesili ste aplikacie ktore su sprostosti typu logovanie, a naopak vazne veci typu realtime riadenie obrabacieho stroja? Nepouzivali ste medzivrstvy resiace chybovost a spol. (spakruky, XYZmodem)? Ci nepoznate a neviete posudit potrebu rozlicnych rieseni a hodnotu a potrebu konfigurovatelnosti v mnohych smeroch?

Mimochodom, DRT? To neviem co je.

> A hlavnì - proè? Proè bych psal aplikaci pro RS232, USB nebo kdo ví co, kdy¾
vím ¾e tam bude Ethernet.

No presne! Preco vobec riesite nejaky prevodnik, ked tam predsa bude Ethernet (a prosim neodpovedzte len aby ste mi oponovali, ked predsa viete preco som to napisal a co som tym myslel).

Trvam na tom, ze vas vyrok o neprofesionalite pouzitia virt.ser.portu ma podobny chrakter ako to, ked poviem, ze tlacitkovy telefon pouzivaju len luzeri... ;-)

wek