RS232/Ethernet prevodniky

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 14 15:57:49 CET 2015

Má ta dobře napsaná aplikace počítat s tím, že sériový port zmizí? Má to
hlásit? Nebo ne? Má používat DRT a další řídící signály? S jak velkou
latencí má počítat? Pokud ano, proč, když RS232 je max. 15m kabelu? Má řešit
chybovost? proč, když tam bude TCP a to jí již ve své vrstvě řeší?

A hlavně - proč? Proč bych psal aplikaci pro RS232, USB nebo kdo ví co, když
vím že tam bude Ethernet.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, December 14, 2015 3:46 PM
To: HW-news
Subject: RE: RS232/Ethernet prevodniky

>Psal jsem ale o tom, ľe pokud píąi aplikační program sám a chci přenáąet
>data (coľ byl původní dotaz), je dobré ten program naspat tak, aby otevřel
>TCP socket a komunikoval přímo. A nikoli tak, ľe napíąi program pouľívající
>sériový port a podsunu mu virtuální sériový port.

Ani ked je ta aplikacia a aj virtualny seriovy port oba napisane dobre?

Ani ked to znamena pruznost co sa tyka media, ktorym je koncove zariadenie
pripojene (t.j. skutocny seriovy port, VCP skrz USB, ine pripojenie ktore
ma momentalne nenapada ale v buducnosti moze dost lahko vzniknut)?

Co presne je na takto riesenej aplikacii/virtualnom seriovom porte
neprofesionalne?

wek