RS232/Ethernet prevodniky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Prosinec 14 15:53:30 CET 2015

No ak pisem aplikaciu a pouzijem com port tak sa k nemu
spravam ako ku com portu so vsetkymi jeho vlastnostami a optimalizacia
bude smerovat na maximalne vyuzitie jeho vlastnosti.
spojenie TCP sa optimalizuje primerane latencii a vlastnostiam prenosovej trasy.
kde nemam sancu ocakavat ms timeouty a nie je preto mozne vyuzit vlastnosti
seriovej linky. Pisat univerzalny kod ktory bude fungovat za vsetkych podmienok
sa urcite da len programu budem musiet povedat ze tu mozes cakat max. 100ms
a hentam lebo to nie je standardny com port hoci aj 15 sekund.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, December 14, 2015 3:46 PM
To: HW-news
Subject: RE: RS232/Ethernet prevodniky

>Psal jsem ale o tom, µe pokud pí±i aplikační program sám a chci
>přená±et data (coµ byl původní dotaz), je dobré ten program naspat tak,
>aby otevřel TCP socket a komunikoval přímo. A nikoli tak, µe napí±i
>program pouµívající sériový port a podsunu mu virtuální sériový port.

Ani ked je ta aplikacia a aj virtualny seriovy port oba napisane dobre?

Ani ked to znamena pruznost co sa tyka media, ktorym je koncove zariadenie pripojene (t.j. skutocny seriovy port, VCP skrz USB, ine pripojenie ktore ma momentalne nenapada ale v buducnosti moze dost lahko vzniknut)?

Co presne je na takto riesenej aplikacii/virtualnom seriovom porte neprofesionalne?

wek