RS232/Ethernet prevodniky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 14 14:38:17 CET 2015

Presne toto iste sa da povedat o takmer vsetkych zariadeniach, ktore su od
PC od nepamati, namatkovo zvukovka a graficka karta. A pritom som sa este
nestretol s tvrdenim, ze je neprofesionalne pouzivat nativne prostriedky
na zobrazenie alebo prehravanie zvuku.

Ten problem nie je vo virtualnom seriovom porte, ale v ovladaci a v
aplikacnom software. Nahradenim jedneho aj druheho ste nevyriesili problem
ale obisli ho; takze je nepatricne tvrdit ze problem je obecny a
neriesitelny; a uz vobec nie ze je "neprofesionalne" ten virtualny seriovy
port ako taky pouzit. Spomenuty zakaznik napokon neziada nepouzit
virtualny port, ale pouzit inu jeho implementaciu, nie? A Moxa snad nie je
banda amaterov, ak taku implementaciu ma a pouziva.

Ze ho ma lantronix neprofesionalne napisany resp. ze nepristupuju
profesionalne ku svojim zakaznikom v tomto smere, je snad uplne ina vec.

wek