RS232/Ethernet prevodniky

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Prosinec 14 13:51:18 CET 2015

Myslim tym otvorit si v uzivatelskom programe TCP spojenie a komunikovat
s prevodnikom bez nutnosti instalacie virtualnych portov.
Ci uz ako raw TCP alebo pomocou protokolu popisanom v RFC2217 ci inom.
Otazka bola myslena prave na to ake protokoly sa pouzivaju a ci tu je
nejaky aspon trochu standard.