Re: bazar elektrosoučástek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 14 13:26:49 CET 2015

 14.12.2015, 13:18:51

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
RV napsal:
> Obsah sveho FB jednak nemusite nikomu vystavovat verejne, dokonce ani
> svym pratelum a druhak tam nemusite psat nic co by melo opustit prah
> vaseho domu.

A ted jeste poradte, jak to udelat, aby mne FB  nesmiroval, kudy se
jen po netu pohnu.
Asi neporadite, ze, neb to proste nejde. Smiroval, smiruje a smirovat
bude.
Tohle je IMHO straslive zlo. A ze to ma i nejake uzitecne funkce ?
Ona i ta III Rise byla v ledascem docela uzitecna.
Ne, zakazot jej nechci, ale opravdu silne si preji, aby co nejdrive
skoncil tam, kde je dnes treba Second Live.