RS232/Ethernet prevodniky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Prosinec 14 13:23:35 CET 2015

Prevodniky Lantronix funguju transparentne
Je potrebne ale pocitat s tym ze data z seriovej linky
sa mozu v prevodniku pozdrzat nez su odoslane na server.
Podobne prevodniky od moxy a wiznet.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stano
Sent: Monday, December 14, 2015 12:54 PM
To: HW-news
Subject: RS232/Ethernet prevodniky

Zdravim konferenci
Uvazujem ze by som nahradil USB prevodnik (6x serial) niecim na LAN. A chcel by som sa spytat ci tieto prevodniky pouzivaju nejaky standardny protokol alebo kazdy vyrobca ma svoje vlastne riesenie. S prevodnikom by som totiz chcel komunikovat priamo bez nutnosti instalacie virtualnych seriovych portov. Prilis sa v tejto oblasti neorientujem a budem vdacny za kazdu radu.

Stano