Re: bazar elektrosoučástek

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Prosinec 14 12:51:16 CET 2015

Ale to heslo do linked neni potreba davat... Ano obcas mi prijde mail, ze
mi pratele pomoci mailu nasli nove pratele a chce ho zas... A ano maj to
sikovne udelane, ze to vypada jak kdyz se clovek prihlasuje do Linked.
Nicmene nepredpokladam, ze by tu snad nekdo mel stejne heslo do Linked a do
mailu, ktery tu slouzi jako prihlasovaci jmeno...

PK