Re: bazar elektrosoučástek

Pondělí Prosinec 14 11:53:32 CET 2015

No on ten kolega tak aktivní být zase nemusel. Při registraci na mě
linkedin chtěl mail i s heslem a hned si bez varování ztáhnul moje
kontakty - prý že je bez mého vědomí nepoužije. Hned jsem si změnil
heslo k mailu a udělal jsem si své mínění... A že je to kultivovanější,
je dáno lidmi kteří to používají. Dle mého názoru principy na kterých
linkedin funguje jsou úplně stejné jako u FB jen s tím rozdílem, že když
si těch spojení chcete nadělat víc, musíte si to platit. Tohle možná
nejlíp brání tomu, aby linkedin vypadal jako FB.
Anděl