RE: Nová pájecí stanice ? ersa i-con pico

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Prosinec 13 16:50:47 CET 2015

tak to reda nevim, ale hrotem 1,6 co tam byl z vyroby, jsem primo sundaval vykonove smd tranzistory atd.
v porovnani se solomonem 48W,  ten je tak na 30% vykonu/pouzitelnosti ty ersy, ale doma s nim normalne delam. v praci pred tim neco  80W, urcite lepsi jak solomon
a max. stejne jako ta ersa. dale jsou v praci nejake ersy rds80, mega tragedie, spatne resene hroty, a pak nejaky wellery a porad je srovnani ok.
ERS50 znam z davne minulosti a zadnej zazrak to nebyl a uz vudec ne na provoz 8-10h denne .
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ok2mtm
Sent: Sunday, December 13, 2015 2:55 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Nová pájecí stanice ? ersa i-con pico

Ahoj Martine,
tohle mě docela překvapuje, co jsme to měli v Brně v práci, tak to s ERSkou naprosto nebylo srovnatelné, a rozdíl mezi velkým I-con nebo I-con Nano nebo I-con Pico byl malej.
Docela zásadní ale bylo, jakej se nasadil hrot. Hrot typu jehla byl na fůru věcí moc malej/špičatej, takže to vyhrál "malej šroubovák". A na velké věci kopyto. Naštěstí byl hrot po výměně okamžitě nahřátej, na rozdíl od ERSky, kdy to trvalo dost dlouho.

Tomáš OK2MTM