Re: Nová pájecí stanice ? ersa i-con pico

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Prosinec 13 15:12:51 CET 2015

To je mi jasné Tomáši, Já taky nejradši dělám "malým šroubovákem". Ale
ani největším kopytem co jsem k tomu koupil (5mm šroubovák) ani zdaleka
neprohřeju to co dřív s ERSkou bez problémů. Prostě je to dobré na
osazování desek a podobně ale pro univerzální použití to není.

     Martin.