Re: Nová pájecí stanice ? ersa i-con pico

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Prosinec 13 14:47:09 CET 2015

No, já si ji koupil taky. Na drobnosti je fajn. Na cokoliv většího je
absolutně k ničemu. Nebyl jsem s ní schopen dostat ani malou
svorkovničku z prokovené DPS. Tak jsem vytáhl starou ERSku a svorkovnice
byla venku za 3 vteřiny. Taková pájka mi je absolutně na nic když budu
muset na každou hloupost tahat ERSku. Jsem totálně rozčarován.

Všichni prodejci udávají výkon tuším 60W, v návodu už se ale dočtete
48W. Tak jsem si řekl že je to stejně jako měla ERSka že to nebude
vadit. Ale je absolutně nepoužitelná.

Ty ostatní vlastnosti jsou fajn, ale k čemu to je když se s tím dělat
nedá...

     Martin.