RE: bazar elektrosoučástek

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 13 14:45:35 CET 2015

Nemám FB, takže nemůžu porovnávat, ale Linked-in při přijde kultivovanější a
zaměřený více na dospělé než na puberťáky...
Taky někdy žasnu, jaká spojení se mi na L-i nabízí. Často jsou to lidi,
které skutečně znám. Nechápal jsem, jak je to možné. Až mi zkušenější kolega
vysvětlil, že někdo jiný "aktivně" připojil k L-i svou e-mailovou schránku a
tím i své kontakty.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, December 13, 2015 10:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: bazar elektrosoučástek

Taky jsem na Linked-in a připadá mi, že tvůrci vzali facebook a opráskli ho
tak jak je, jen místo přátel se to jmenuje spojení ... otravuje to úplně
stejně, že se kdesi objevil někdo koho bych moh znát, i to že jsem toho na
sebe moc neprásk a že bych to měl urychleně doplnit. Je fakt že se tam
vzájemně najdou lidi z oboru, ale zase mi to připadá že to tam je samý
manažer, který už je tak trochu odtržený od reality. Způsob používání je
výhradně na každém, co na sebe chce vyžvanit.

Sleduju tam fórum o ledkách. Někdy tam popisují zajímavé věci, ale Číňani
tam hrnou svoji reklamu, což je proti pravidlům a mimo občasného napomenutí
s tím nikdo nic nedělá.
Anděl