floppy diskety

Neděle Prosinec 13 10:09:40 CET 2015

Jde, řada lidí to udělala a i já to určitě jednou vyzkouším. Ale nějak to není ono,
to do historického veterána přeci nepatří, ne? Už jen ten zvuk, který mám v paměti
nesmazatelně zaznamenaný ... i když vlastně i ten je v emulátoru na Androidu docela
věrný :-)

Na BBC B je řadič FDD velmi jednoduchý, původní verze byla s Intel 8271, single
density, a ne všechny mechaniky a diskety s ním šly. Matně si pamatuju, že pro vyšší
hustoty se změnil materiál magnetické vrstvy, vyžadovalo to jiné proudy. Mám to
někde v paměti zasunuté, budu si to muset ještě oživit.

D.O.