OT mala stojanova vrtacka

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Prosinec 12 16:50:42 CET 2015

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Saturday, December 12, 2015 4:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT mala stojanova vrtacka

Prihreji si polivcicku, pod stromecek si chci nechat nalozit "subject" a narazil jsem na http://www.bosch-naradi-cz.cz/stolni-vrtacka-bosch-pbd-40/d5020/
https://youtu.be/IvXIJrS-ZTU
https://youtu.be/CC8u6Z969rA
Neni sice uplne "do bytu", ale take nema metrak, v pripade potreby se da premistit. Libi se mi, ze ma plynulou regulaci otacek, a ani ta rychloupinaci patka a laserovy kriz neni k zahozeni. Na CNC foru ji moc nechvali, pry ma vuli ve vretenu.
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=23&t=8631

Kdyz pominu vyssi cenu, co ji rikate? Nemate ji nekdo?

Dik
Vladimir

Předmět: OT mala stojanova vrtacka