OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Prosinec 12 09:01:02 CET 2015

> Aby sa chudacik neprepracoval. Ja mam momentalne z AX 9 zasielok na
> ceste a presne viem, ktora je kde a co je v nej (okrem dvoch bez
> medzinarodneho tracking number)
>
> Uchvatne, kolko argumentov sa da najst na obhajenie
> kra^H^H^Hneopravneneho obohacovania sa....

V kanceláři mi leží několik zásilek od tuzemských dodavatelů, které jsem
převzal aniž jsem tušil co je uvnitř. Scénář je obvykle stejný:

1. Přijde nevyžádaná zásilka nebo objednaná dva měsíce po termínu.
2. Zavolám dodavateli wtf.
3. Obvykle odpoví "Tak nám to vraťte".
4. To odmítnu s tím, že jeho riziko neponesu a nechť si pošle kurýra.
5. Žádný kurýr nikdy nepřijel.

Takže mám ve skříni polici krámů, které nechci a nepotřebuju.

Kde dělám chybu?

Standa