Re: OT: Servo - přesnost, opakovatelnost, hodiny, mechanicka konstrukce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 11 11:56:03 CET 2015

Pardon, teprve teď jsem si všiml, že ta točna je na vašem webu, a že je
to tedy
asi vaše práce.
Smyslem nebylo urazit/naštvat autora, ale jen napsat, že principiálně se
tato aplikace
dala napsat přesně, bez překmitu nebo nedojezdu.

PL