OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 10 23:33:17 CET 2015

Nenapadam vas, napadam isty filozoficky smer, kde sa povazuje
privlastnenie si niecoho co mi nepatri za spravne...

Nakupovanie v Cine prinasa iste rizika. Ked si tam nieco objednavam, tak
s nimi musim pocitat. Problem s terminom dodania je *zname riziko*.
Kompenzaciou za toto riziko je nizka cena.

Ja vasou chybou ze ste sa rohodli viazat nejaku zakazku na termin
dodania z Ciny tou najlacnejsou dopravou. Riskovali ste, nevyslo. Ale to
vam nedava ziadne pravo kompenzovat si svoje straty tym, ze zhabete
cinanovi tovar.