OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 10 23:21:23 CET 2015

Ano ale když mi to prodejce garantuje včetně toho vrácení peněz?

Když si něco necháte poslat zdejší přepravní společností, která většinou
garantuje doručení do druhého dne, taky nezkoumáte jestli to jsou schpní
doručit nebo ne. Ono ani třeba to DHL teď ve vánočním období není nějak
super rychlé, někdy se čeká i přes týden na vyzvednutí a to prodejce
garantuje tuším 7 dní. Ale to by cena dopravy několikanásobně přesáhla
cenu zboží a navíc bych musel platit výpalne jelikož tuším DHL bere i
ceny dopravy pro základ daně.

Libor