OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 10 23:10:07 CET 2015

Dne 10.12.2015 v 22:35 Milan B. napsal(a):

> Aby sa chudacik neprepracoval. Ja mam momentalne z AX 9 zasielok na
> ceste a presne viem, ktora je kde a co je v nej (okrem dvoch bez
> medzinarodneho tracking number)
>
> Uchvatne, kolko argumentov sa da najst na obhajenie
> kra^H^H^Hneopravneneho obohacovania sa....

Nevím proč mě takto takto napadáte, já Vás tady také nenapadám a
respektuji Váš názor. Tak prosím slušně.

Ano balík měl číslo, ale skončil ve schránce. Bydlím v malé vesničče a
toto je celkem běžná věc u menších zásilek. Funguje to takto spoustu let
a nikdy s tim nebyl problém.
Takže balík jsem tedy nemohl odmítnout. Zásilky i běžne sleduji, ale
tento už jsem považoval za ztracený jelikož poslední záznam byl více než
měsíc starý. A ani jsem netušil co v balíku může být když přišel.

Dejme tomu že bych balík odmítl, vrátil by se zpět číňanovi, já bych měl
zpět peníze (ne všechny), číňan by měl zpět zboží.

Já: nemám věc kterou jsem potřeboval před měsícem, proto jsem ji
objednal u prodejce který deklaruje včasné doručení, nesplnil jsem
zakázku ač malou, ale slíbil jsem také nějaký termín = jsem za blbce, a
navíc jsem přišel ještě o rozdíl v kurzu.

Číňan: poštu má dotovanou státem, má zpátky zboží, o nic nepřišel a na
zboží nalepí jiný štítek a pošle dál.

Takže podle většiny z Vás je toto správný postup? Sice jsem ostrouhal,
přišel o čas a peníze ale už nejsem zloděj?

Libor