OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 10 23:04:09 CET 2015

 10.12.2015, 22:56:41

Dle meho nazoru, kdyz u neceho chci mit jistotu, ze mi to bude dodano
do terminu XY, je naprosta pitomost, volit jako zpusob dodani,
nejlevnejsi cinskou (nebo i necinskou) postu.
Takze, i kdyz se kupujici, formalne vesel do podminek refundace a
formalne je v pravu, jde predevsim o jeho chybu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz