OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 10 22:03:17 CET 2015

On 10. 12. 2015 21:47, Jiri Foldyna wrote:

> Dobrý den,
>
> pokud je časová osa asi takováto:
>
> -zaplacení zboží s garantovanou dodací lhůtou 45 dní
> -uběhlo 45 dní
> -reklamace
> -vrácení peněz
> -doručení zboží po 65 dnech
> -požadavek na zaplacení od prodejce

Ake naklady su na neprevzatie zasielky? To akoze mu huba upadne a bude
musiet znasat naklady na liecenie?

Proste zasielku neprevezmem (s pravdepodobnostou bliziacou sa istote sa
u zasielok s garanciou jedna o doporucene zasielky). Hotovo.

Nahladajte ospravedlnenie na neospravedlnitelne.

> pak se celkem nedivím, že kupující nehodlá nesplnění sjednaných
> smluvních podmínek ze strany prodejce řešit na vlastní náklady.
>
> Dle mého názoru by bylo naprosto korektní oznámit prodejci, že si
> zboží může po předchozí domluvě vyzvednout na adrese XYZ, protože
> převzetí poštovní zásilky rozhodně neimplikuje povinnost adresáta
> obsah zásilky bez výhrad akceptovat. Ostatně, konkludentní uzavření
> smlouvy převzetím poštovní zásilky považuji za svinstvo par excellence
> a o nic jiného v tomto případě nejde.

To mu akoze cinan poslal nieco bez objednania? To by bolo zmienovane
uzavretie zmluvy prevzatim zasielky...

Lenze tu niekto vyklikal objednavku na Aliexpress, potvrdil ze sa
oboznamil s obchodnymi podmienkami (v ktorych zrejme nie je uvedene ze
si moze ponechat tovar ako odskodne) a odoslanim objednavky uzatvoril
kupno-predajnu zmluvu.