OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 10 21:10:20 CET 2015

No je to Váš názor, ale pokud mi někdo něco deklaruje a to vrácení peněz
pokud zboží nedoručí do x dní a toto nedodrží, nechápu proč bych měl já
za to dostat ban?
Můžete mi to nějak osvětlit?

Vy mi tedy tvrdíte že když mi někdo deklaruje že zboží doručí do 45 dní
jinak mi vrátí peníze, on nedoručí do 45 dní a já chci tedy to co on mi
deklaroval a to vrátit peníze tak já jsem ten špatný?

Omlouvám se ale toto je trochu mimo oblast mého chápání.

Libor