OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 10 20:45:29 CET 2015


On 10. 12. 2015 19:46, Libor wrote:
> Ano ale pokud prodejce DEKLARUJE dodání do x dní a pak vrácení peněz 
> tak je to nedodržení podmínek z jeho strany a je mi jedno jestli to 
> pošle poštovním holubem nebo s tím poběží číňanka přes půl světa.
> A co mě na tom nejvíc štve, že číňan ani nepřizná že je u něj něco 
> špatně, ač chápu že za to pravděpodobně nemůže.
>

Tak si necham vratit peniaze a zasielku neprevezmem. Vybavene.

Ale ked zasielku  prevezmem, tovar si necham a odmietnem zaplatit...

Objednanim tovaru bola uzavreta kupno-predajna  s urcitymi podmienkami. 
Jednostrane vymyslanie dodatkov typu "odskodne", "penale", ktore v 
povodnej zmluve neboli nemeni na skutkovej podstate kradeze vobec nic.


> To je jako když vám deklaruju nabídku ke 3ks + 1 zdarma a potom pošlu 
> jen 3 a budu dělat mrtvého brouka. Taky jsem to deklaroval a prostě to 
> z jakéhosi důvodu nevyšlo.
>
> Nebo v tom případě asi nechápu význam slova "deklarovat".
>
> Libor
> Dne 9.12.2015 v 22:03 Petr Zahradnik napsal(a):
>> Původní zpráva ze dne 9.12.2015 od Libor:
>>
>>> Samozřejmě jsem otevřel spor a dostal peníze, produkt dorazil za 65
>>> dní a prodejce chce znovu zaplatit, tak jsem ho odmítl jelikož
>>> nesplil to co garantoval, načež jsem dostal ban na jeho eshopu.
>> Ono to nezáleží jen na něm. Pošle to poštou a co má asi dělat, když to
>> nepřijde v obvyklé lhůtě? Férové je prodloužit ochranu a čekat.
>> Představ si, že bys poslal někomu zboží tady v Česku, pošta by to
>> zpozdila o týden a on by chtěl zboží zadarmo...
>>
>>> Řešil někdo něco podobného? Přijde mi to jako jasné klamání
>>> spotřebitele, s čímž v číně moc nepochodím, ale ten ban se mi zdá
>>> neoprávněný. Dá se to nějak reklamovat u Ali?
>> To není klamání spotřebitele. To je dopravce, který prostě nefunguje
>> vždy podle představ. Číňan to neovlivní.
>>
>> Takže ty jsi Číňanovi nezaplatil za zboží, které jsi dostal, byť se
>> zpožděním, za které on ovšem ani v nejmenším nemůže. A připadá ti
>> neoprávněné, že už ti nechce nic prodat? Kdyby tobě někdo nezaplatil
>> za zboží, dodal bys mu rád další a čekal s napětím, jestli tentokrát
>> zaplatí?
>>
>> Petr Zahradník, počítačový expert
>>
>> ====================================================================
>> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>> telefony: 910 256 000, 475 501 627, 475 500 610, mobil: 602 409 601
>> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
>> Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz
>> ====================================================================
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list