OT: Fujifilm X30.

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Středa Prosinec 9 20:31:48 CET 2015

Take pod vlivem vlakna jsem zastrachal v supleti a pomazlil Olympus Camedia C4040. Do dnes foti a vubec ne spatne byt na srandovni SmartMedia kartu 128MB. Svetelnost 1,8 a staval snad 40kKč. Marne premyslim jak ho dostat do muzea Olympusu vymenou za OMD-5 Mark II :-) A v tom jsem se probudil....

Cestmir