Logická úloha na zítřek (pátek), ale můžete řešit už dnes :-).

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Prosinec 9 13:36:10 CET 2015

Zdravím,
  tato idea napadla každého zatím tuto úlohu řešícího, včetně mého syna
a mne. Problém je, že to není jak realizovat, neboť nemáte proměnnou na čítač
vzdálenosti. Jediné řešení by tedy bylo používat lineární program, který by
mohl nabýt až nekonečné velikosti, a tudy tedy taky ne :-).
  Pavel