OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Středa Prosinec 9 12:58:37 CET 2015

Protože prodejce garantoval dodání do 45 dní poté že vrátí peníze, a
jelikož jsem zboží potřeboval tak jsem vyzužil toho co garantoval. Po 65
dnech už ho jaksi nepotřebuji.

Nemám až tak problém se zaplacením, není to ani zase tolik ale jde mi
spíš o princip, něco vám garantuji a pak dělám jako že jsem nic takového
nikdy neřekl.

Libor