Fujifilm X30.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Prosinec 9 00:40:46 CET 2015

Asi neodpovím na vaší otázku ale třeba to pomůže jiným, kteří si myslí, že
jen s profi foťákem uděláte dobré fotky.
Od dětství mi prošli rukama mnohé foťáky a byl jsem i ve světě s lidma co
fotili na profi foťáky. A mám kamarády co fotí profi.
Prošel jsem si doby od Coriny přes Ljubitěl a slintání skoro denně před
obchodem na Václaváku vedle kina Blaník a firmy Strojexport, kde dělala moje
maminka. Obdivoval jsem Pentacon Six TL, Yashicy apod. Další obchody byly
bazary apod...
Dost těch foťáků mi i prošlo rukama. Jak jako obchodníkovi, tak pokročilému
amatérovi.
A to je to co jsem chtěl napsat - pokročilý amatér a jeho vybavení.
Můj první digitální foťák, který stál za řeč byl Olympus s 870 tisíci body.
Když bylo dobré světlo, tak se z toho dala udělat i fotka A5,
A fakt slušná pro rodinné foto. Už v té době jsem měl k dispozici čínské s 5
MPx a byla to hrůza.
Před týdnem jsme nechali udělat kalendář ve formátu A3 a fotky byly z jak z
foťáků, tak z mobilu Samsung S3.
Normálně jsem si sednul na zadek.
Na kalendář v A3 úplně v pohodě i z mobilu.
Hezký den,
Jindra Polívka

PS: velkou zrcadlovku už netahám :-)

Dobrý den,
jsou zde odborníci (v dobrém slova smyslu) téměř na všechno, tak bych se
rád zeptal na foťák Fujifilm X30. Vyhlídl jsem si jej mezi "profi"
kompaktama. Máte s ním někdo dobré i špatné zkušenosti?

--
Martin Hanek