OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Prosinec 7 13:59:58 CET 2015

On Mon, Dec 07, 2015 at 12:06:04PM +0100, RV wrote:
> Mam koupene dve polozky s udanym predpokladanym datem doruceni:
>
> Estimated delivery Nov 25, 2015 - Dec 13, 2015
>
> Estimated delivery Dec 02, 2015 - Dec 20, 2015

Presne podobne dilema jsem mel ted nekolikrat, protoze se mi dodani
pozdilo, ale byl jsem trpelivejsi nez Vy. Taky by me zajimalo to krajni
datum pro podani rozporu. Ja to resil tak, ze jsem slibil prodejsi ze to
uhradim pokud to jeste prijde a samozrejme to prislo chvili potom, tak
jsem to pak znovu platil znovu rovnou jemu na ucet. Doba dodani byla ted
skoro 2 mesice. Byly to pritom mala prkotina (USB V-A metr) a pak trochu
vetsi CREE T6 celovka. Oboji prislo cca za 2 mesice.
--
Zito