Silové relé

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Prosinec 7 13:47:47 CET 2015

vrčiace historické relé som pred viac ako rokom nahradil:
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=6671&name=finder-40-61-8-230-0000
zasunuté v:
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=57210&name=finder-95-05
pätica je aj nízka:
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=6679&name=finder-95-85-3

2x8A verziu používame úplne bežne a nie je problem s vrčaním, ale náhradné relé mám poruke :-)
nejaké (na montáž čakajúce) čínske SSR síce doma mám, ale skúsenosti chýbajú
Robo