Farebna laserova tlaciaren - odporucenie

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Prosinec 7 11:22:38 CET 2015

Já jsem nedávno pořídil toto: https://www.tsbohemia.cz/hp-color-laserjet-pro-m252dw-b4a22a-_d217440.html

Dojmy jsou smíšené:
============================
+ Tiskárna tiskne velmi pěkně
+ Tiskárna má moc pěkné webové rozhraní - není nutné instalovat nic kromě ovladače.
+ Má podavač na volné listy
+ duplex
+ Při těch možnostech rozumná cena

- Dlouho trvá než začne tisknout. V návodu vykládají jak je rychlá ale ve skutečnosti po několika sekundách pouze vezme papír a začne hučet (tím se asi myslí počátek tisku) ale na skutečný tisk si pak dalších cca 20s počkáte. To dost vadí při tisku jednotlivých listů těsně po sobě.
- Jsou to takové splašené plasty. Mechanická konstrukce zrovna moc důvěry nevzbuzuje. Tomu asi odpovídá i cena. Nicméně jsem se s žádným problémem ve funkčnosti nesetkal. Ale mám ji teprve asi půl roku.
- Každou chvíli se spustí kalibrace. Pochopitelně v nejméně vhodných okamžicích. Pak si na tisk počkáte další cca minutu.

Kdyby nebyly ty prodlevy byl bych moc spokojený. Tiskárna dělá co má dělat. Na druhé straně při této ceně člověk nemůže čekat zázraky. I přes výhrady tiskárnu hodnotím spíš kladně (pro domácí a příležitostné použití).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Robert Baranka
Sent: Monday, December 07, 2015 10:06 AM
To: HW-news
Subject: Farebna laserova tlaciaren - odporucenie

Chcel by som ctených členov poprosiť o pomoc pri výbere farebnej laserovej tlačiarne, teda o vaše skúsenosti.
Predtým sme mali HP, v rámci svojich možností fungovala dobre (a dosť dlho), potom Kyoceru a tá vydržala podstatne kratšie.
Je mi jasné že životnosť zariadení sa skracuj,e ale možno je ešte nejaký, súčasným trendom neskazený, model.

Mala by byť:
- A4
- sieťová
- s duplexom
- externý podávač poteší
- stačí na relatívne malé zaťaženie (priemerne 20-40 strán týždenne systémom: týždeň ani strana a potom 50 naraz)
- napriek predošlému, radšej väčšie tonery (bežne dostupné, optimálne aj v neoriginálnej verzii)
- stačí bežná kvalita tlače

Ide mi hlavne o skúsenosť s odporúčaným modelom, pričom mi je jesné, že nami zakúpený kus môže byť úplne iný.
Privítam aj radu "XY určite nie", optimálne aj s dôvodom prečo.

Cena samotnej tlačiarne a spotrebáku má samozrejme vplyv na rozhodnutie, ale nie je jediným kritériom.

Ďakujem