GSM modul SIM800L

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 6 18:59:02 CET 2015

No na ty AT příkazy, které jsou jen pro něj , tak normálně odpovídá.

Síla signálu : AT+CSQ   ..   +CSQ: 31,0  t.j. signál jak noha

ale nepřipojí se do sítě, ( je to vidět na LED) a na všechny příkazy,
týkající se sítě píše ERROR.

PIN jde normálně vložit a napíše to READY

Na netu jsem našel, že jsou problémy se SIM? která je 3G.  Já ale
jinou nemám, tak bych to 3G potřeboval asi nějak vypnout.