OT: PayPal a MBank

Neděle Prosinec 6 09:58:21 CET 2015

Já používám na všechno Fio. Bez problémů a spokojeně. Převody, platby po internetu,
karty, platby číňanům atd. Mám víc různých účtů i karet, ale že to nic nestojí a že
se účty dají založit přes web včetně objednání karty, tak to je v pohodě. V pobočce
jsem byl naposled před několika lety, teď už to je potřeba snad jen při zakládání
klienta.
Teď mění vizáž internetbankingu, ale jede tam pořád ten starý paralelně s novým a
ten nový se zlepšuje a dá se dost nastavovat, jakkoli jsem konzervativní, asi na něj
přejdu :-)

Nevím, jak to mají jiné banky, ale v IB můžu videt najednou účty, ke kterým mám
přístup, i když jejich majitelé jsou různí (když jsme k nim přecházel od KB+ČS, tak
to ty dvě neměly).

D.O.