OT: PayPal a MBank

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Neděle Prosinec 6 08:36:08 CET 2015

Dobrý den, taky jsem začínal u MBank...Ale pak jsem koupil Blesk peněženku v
trafice, aktivoval a na ní si pošlu příslušný obnos, který u AliExpres zboží
stojí a mám klid.
Nemůže mi nikdo ukrást víc peněz než na té kartě je..Platby bez problémů a
na netu si můžete kontrolovat všechny platby a podobně. Dá se nabít i
terminálech sazky.
Ano, každé dobití mě stojí 25.- Kč , je taky bezkontaktní a platí všude.
Honza.

-ia-

-----Original Message-----
From: Vladimír [mailto:newlad na centrum.cz]
Sent: Saturday, December 05, 2015 8:33 PM
To: HW-news
Subject: Re[2]: OT: PayPal a MBank

Dobrý večer,
     účet u mBank jsem před lety, poté, co se zde probírala, založil
hlavně kvůli placení PayPalem a všeobecně na internetu tu i do
zahraničí, v základu dva účty a dvě karty. Na jednom účet mi chodí
peníze, druhý používám k platbám.
     Poraďte, čím mBanku pro tento účel nahradit. Porovnávám Fio bank,
Equa bank a Air Bank - kam přejít? Nebo jiná?
Díky
Vladimír