OT: PayPal a MBank

jurp jurp na volny.cz
Sobota Prosinec 5 18:45:30 CET 2015

Staci si procist diskuzni forum. Je to velice vyzivne.
Ty limity na kartach si Mbanka nahodile prepisuje. Zejmena pri
vikendovych updatech "skveleho" IB.
Karta mu navic mohla prijit i s jinym cislem, alespon mne se to tak pri
posledni karte stalo. Navic ted chteji, nebo uz prechazeji z Visy na
Mastercard.

JURP