STM32 cube & CAN

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Sobota Prosinec 5 10:48:35 CET 2015

To je dobrý nápad nenamapovat pin - takhle by to asi šlo. Určitě vyzkouším.

Jinak mapování pinů se řeší ve funkci "HAL_CAN_MspInit", která není
součástí knihoven, ale "uživatelského kódu". Takže toto řešení je
přípustné i pro staromilce :-)

Přes ten "pasivní mód" mi to ale nešlo. On pak totiž sice nevysílá na
sběrnici, ale interně pro sebe ano. Takže pokud někdo jiný odešle
zprávu, ale nikdo k ní neudělá ACK, tak STM si interně ten ACK pro sebe
vygeneruje a tváří se, že zpráva je přijata správně. Ale na sběrnici
žádný ACK není a tudíž reálně zpráva přijata není.

Ondřej