STM32 cube & CAN

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 5 01:35:08 CET 2015

Nechci se hádat, ale snad i u F1 je pro každý pin možné nadefinovat,
jakou má mít roli.
Viz RM, Port configuration register low a high:

In input mode (MODE[1:0]=00):
00: Analog mode
01: Floating input (reset state)
10: Input with pull-up / pull-down
11: Reserved
In output mode (MODE[1:0] > 00):
00: General purpose output push-pull
01: General purpose output Open-drain
10: Alternate function output Push-pull
11: Alternate function output Open-drain

PL