STM32 cube & CAN

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Pátek Prosinec 4 18:57:21 CET 2015

Zdravím

já vycházel z příkladu v adresáři
STM32Cube_FW_F4_V1.8.0\Projects\STM324xG_EVAL\Examples\CAN a na webu co
jsem různě našel.

Na rychlost např. tento kód (to v Cube vskutku není):
     can_st_p->CanHandle.Init.Prescaler = ((42000000 / 7) / baud_rate);
     //tech 7 se vezme jako 4TQ + 2TQ + 1 (to je tam vzdy) = 7 a 42MHz
je rychlost sbernice

Filtry a příjmem nemohu sloužit, protože přijímám všechno.

Ondřej

PS: Dost mi tam chybí mód, že se CAN zpráva přijme, ale nevygeneruje se
ACK - nenašel to někdo. Pokud chci sběrnici jen poslouchat, ale nic do
ní nevnášet.